Biologiczna siatka GalaFlex

Innowacyjna technologia regeneracji tkanek!

Biologiczna siatka GalaFlex to w pełni bezpieczne rozwiązanie dla kobiet chcących podnieść, zmniejszyć lub powiększyć piersi. Siateczka może być także wykorzystana do rekonstrukcji biustu po mastektomii. Specjalna struktura sprawia, że tkanki zostają natychmiastowo wzmocnione, a pacjentka zyskuje jędrny biust o wymarzonym kształcie – w ofercie są dostępne siatki w wielu rozmiarach. GalaFlex jest wykonana z P4HB, tworzywa w pełni bezpiecznego i wspierającego naturalne procesy gojenia.

Naturalny wybór – biologiczne rusztowanie GalaFlex

Siatka GalaFlex jest w pełni naturalna, przez co produkt jest całkowicie wchłanialny – następuje to już po dwóch latach od zabiegu, bez ryzyka pozostania w organizmie metabolitów polimerów. Siatka GalaFlex jest szczególnie polecanym rozwiązaniem ze względu na redukcję ryzyka powikłań oraz infekcji. Skraca także do minimum czas drenażu po operacji, co wpływa na zwiększenie komfortu pacjentki i pozwala szybciej zauważyć efekty.

Szybka regeneracja i spektakularne efekty

Zabieg z wykorzystaniem siatki GalaFlex pozwala na zabezpieczenie aż dwóch biegunów dolnych piersi. Dzięki temu zdecydowanie wolniej opadają, a pobudzenie produkcji naturalnego kolagenu w skórze dodatkowo wzmacnia efekt ujędrnienia. Pierś po operacji jest ustabilizowana przez nawet 5 lat, a skóra nie ulega rozciąganiu. Specjalnie opracowana struktura antybakteryjnego rusztowania przyspiesza naturalny proces gojenie oraz regenerację, ze względu na ułatwienie wrastania tkanek, bez ryzyka zakażenia.

Rozwiązanie stworzone z myślą o Tobie!

Rusztowanie biologiczne jest dobierane indywidualnie do anatomii pacjentki, a także efektów, jakie chce osiągnąć. Szeroki wybór kształtów i rozmiarów pozwala między innymi na podtrzymanie dolnego bieguna piersi, a także na wyeksponowanie górnego. Jest to świetne rozwiązanie dla pań niechcących korzystać z klasycznych implantów, a także ceniących w pełni bezpieczne rozwiązania chirurgiczne.